Tuesday, August 10, 2010

Happy Ramadhan

huish...
pejam celik pejam selik da smpai Ramadhan tahun ni..
alhadulillah....
dpt merase bulan Ramadhan skali lagi...
n tak lame lagi raye..
yeay!
hehe..

Sempena bulan baik ni aku nk minta maaf la kt sape2 yg aku pernah wt salah...
ade terkutuk or terkasar...
aku mmg kdang2 kasar cket...
hehe...
well org2 yg dekat ngn aku tau la perangai aku cane..
but im still within the limit k...

Harapan bulan puase kali ni...
Nk puase penuh!
x pyh la nk gnti2 tahun depan..
huhu..
(tp mustahil la kowt... hihi...)
N aku harap sgt puase kali ni dpt ubah sikap2 buruk aku..
Cthnye:
Lebih bersabar..
x makan byk.. hihi..
n yg pling penting...
Jangn tinggal solat ena....
hmmm....
terasa aku makin lalai skarang ni...
thanks to my ....... coz slalu mengigatkan aku ttg itu...
love u lah! hehe...

last but not least..
SELAMAT BERPUASA......


JANGAN


sudah la ye...
hehe....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails